شهلا کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای فعالیت بهتر بانوان در رشته تیراندازی سالن اختصاصی بانوان طی 2 ماه آینده تجهیز خواهد شد.
وی اظهار کرد: هم اکنون یک سالن برای فعالیت آقایان و بانوان تیرانداز زنجانی فعال است.
کاظمی افزود: هم اکنون 140 نفر از بانوان تیرانداز این استان بصورت سازمان یافته (دارای کارت ورزشی) فعالیت می کنند و بطور معمول این تعداد بصورت غیررسمی در برگزاری مسابقه ها و جشنواره های مختلف به یکهزار نفر می رسد.
وی بیان کرد: هیات ورزشی تیراندازی بانوان استان زنجان سال گذشته بدلیل بروز مشکلات مالی آنگونه که باید و شاید نتوانست در مسابقات ملی حضور چشمگیری داشته باشد که امیدواریم در سال جاری وضعیت بهتری حاکم باشد.
نایب رئیس هیات تیر اندازی استان زنجان ادامه داد: 'رقیه شجاعی 'بانوی زنجانی با کسب مقام چهارم در رقابت های جهانی تیراندازی جانبازان و معلولان در کشور امارات، مجوز حضور در مسابقات کره جنوبی را دریافت کرد.
وی بیان کرد: این موضوع بیانگر آن است که توجه، حمایت و سرمایه گذاری در این رشته ورزشی نتیجه سودمندی را به دنبال دارد و تمرکز هیات نیز در سال جاری بر این حوزه است.
کاظمی خاطرنشان کرد: وسایل مورد نیاز رشته تیراندازی از قبیل طپانچه و ساچمه .. هزینه بالایی دارد که این هیات ورزشی در گذشته برای رفاه شرکت کنندگان بصورت رایگان آنها را ارائه می داد که از سال جاری بابت هر جلسه 15 هزار تومان از هر ورزشکار فعال در این رشته دریافت می شود.
به گفته نایب رئیس هیات تیراندازی استان، شمار ورزشکاران سازمان یافته این رشته در بخش بانوان و آقایان به 300 نفر می رسد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بانوان این استان در 40 رشته ورزشی فعالیت می کنند و با سازو کارهای فراهم شده نیز 2 رشته وزنه برداری و مچ اندازی برای حضور فعالانه این قشر راه اندازی شده است.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.