محمود میرزایی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر نیز هیات برای تشکیل تیم شهر تلاش وافر دارد تا بتواند در رقابت های لیگ شرکت کند.
وی اظهار کرد: ورزش پهلوانی و زورخانه ای زنجان در سال های اخیر به دلایل مختلف ازجمله نبود اعتبار کافی و تغییر سیاست های فدراسیون از شرکت در لیگ بازماند.
میرزایی بابیان اینکه شرکت در لیگ، بستر و زمینه را برای رشد و تعالی رشته های ورزشی فراهم می کند، افزود: در زمان حاضر، هشت باب زورخانه در این استان فعال می باشد و این رشته ورزشی پرطرفدار، علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است.
رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان گفت: شهرستان های ابهر، خرمدره، سلطانیه و شهرهای هیدج و صائین قلعه، هر یک دارای یک باب باشگاه هستند و شهرستان زنجان نیز از وجود سه باشگاه بهره مند است.
میرزایی افزود: زورخانه 'مرحوم حاج عباس حیدریان' و 'ذوالفقار' در شهر زنجان و زورخانه 'شریعت' نیز در روستای بالارود (باری) در جاده آمادگاه و در پنج کیلومتری شهر زنجان قرار دارد.
وی با بیان اینکه باشگاه شریعت به صورت رایگان در اختیار عموم است اظهار کرد: فعالیت علاقه مندان به این رشته ورزشی در این زورخانه زنجان که یکی از مجهزترین باشگاه های استان محسوب می شود رایگان است و قریب 35 ورزشکار حرفه ای نیز عضو ثابت این باشگاه هستند.
میرزایی گفت: این زورخانه با هزینه شخصی اداره می شود، هیچ پولی از مردم و دولت دریافت نمی شود و تمام کارگاه های آموزشی مربوط به این رشته ورزشی ازجمله کلاس های مربیگری، مرشدی و داوری در این باشگاه برگزار می شود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.