به گزارش ایرنا، محمود حریری روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه هفته سلامت شهر زنجان با شعار پوشش همگانی سلامت، برای همه و در همه جا با مشارکت دستگاههای و نهادهای متولی این حوزه برگزار شده است.
وی اظهار کرد: نهادها، سازمان های متولی حوزه سلامت بویژه سازمان های مردم نهاد در 31 غرفه فعالیت و عملکرد خود را به مراجعه کنندگان ارائه می کنند.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان ادامه داد: علاوه بر این توسط کارشناسان بهداشتی نیزخدمات مورد نیاز به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد که سهم بسزایی در تشخیص و شناسایی بیماری ها بویژه فشار خون دارد.
وی خاطر نشان کرد: مرکز بهداشت شهرستان زنجان در هفته سلامت برنامه های متنوعی از جمله آموزش مقابله با آسیب اجتماعی، جشنواره آشپزی سالم و نمایشگاه صنایع دستی با حضور سفیران سلامت محله را انجام داده است.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه روزهای پنجم و 6 اردیبهشت در محل کارخانه کبریت سابق زنجان واقع در خیابان صفا از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 آماده بازدید کنندگان و علاقمندان است.
امسال سازمان بهداشتی جهانی (WHO) شعار مهم و متفاوت'پوشش همگانی سلامت، برای همه در همه جا' را انتخاب کرده، موضوعی که لزوم ان این روزها بیش از بیش در کشورهای مختلف از جمله ایران حس می شود.
روزهای هفته سلامت با عنوان عدالت در درسترسی خدمات سلامت، حق مردم ، مسولیت حکومت، سلامت برای همه در همه جا، مقابله با آسیب های اجتماعی، تعهد و مسولیت پذیری نهادهای موثر حمایت از فقر در دسترسی به خدمات سلامت، ترویج سبک زندگی سلامت محور، اجتماعی شدن سلامت، انسجام اجتماعی، نشاط اجتماعی و منابع پایدار و جامعه سالم نامگذاری شده است.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.