هادی نصرتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 600 میلیون ریال از این میزان در حوزه درمان و بهداشت هزینه شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان اظهار داشت: این انجمن تلاش می کند تا با اعطای کمک هزینه خرید سمعک، دندان مصنوعی، مقداری از داروها و عینک مددجویان، باری از دوش آنها بردارد.
بیش از 600 خانواده زندانی شامل یکهزار و 300 نفر، زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان زنجان قرار دارند.
نصرتی تاکید کرد: کمک های نقدی این انجمن به خانواده های مددجویان طی یکسال گذشته، حدود 2 میلیارد ریال بوده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان تصریح کرد: با تصمیم انجمن به مناسبت عید نوروز میان 550 خانوار به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال سبد غذایی توزیع شد.
وی گفت: در این مدت بیش از یک میلیارد ریال برای تحصیل مددجویان و خانواده های آنان هزینه شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان با بیان اهمیت تحصیل در افزایش آگاهی اجتماعی، گفت: اعطای کمک هزینه تحصیلی به زندانی و خانواده وی، کمک هزینه درمان و سایر هزینه های مورد نیاز خانوارها ازبرنامه های این انجمن است.
نصرتی خاطرنشان کرد: در این مدت با هزینه انجمن 15 زندانی آزاد شده و همچنین در هزینه های ازدواج خانواده ها مشارکت شده است.
طی یکسال گذشته به بیش از 20 نفر زندانی تسهیلات اشتغال، مسکن، ازدواج و وام ضروری اعطا شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان با اشاره به توزیع سبد غذایی بین خانواده های مددجویان از هر 45 روز یکبار، تصریح کرد: در این مدت به ارزش هشت میلیارد ریال سبد غذایی حاوی 14 قلم کالای اساسی به این خانواده ها تحویل شده است.
به گزارش ایرنا، حداقل مبلغ هزینه سبد کالا به خانواده تک نفره یک میلیون ریال و حداکثر حدود چهارمیلیون ریال برای خانواده های بالای پنج نفر است.
این انجمن در میان استان های بزرگی مانند تهران، اصفهان و خراسان رضوی سه سال متوالی رتبه نخست کشور 'درآمد و خدمات' را کسب کرده است.
انجمن حمایت از زندانیان زنجان در دهه 40 تاسیس شده است و هم اکنون سرپرست 80 درصد از خانواده هایی است که زیر پوشش این انجمن قرار دارند و سرپرست آنها به جرم موادمخدر و سرقت در زندان به سر می برند.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.