به گزارش ایرنا، سجاد صنعتی منفرد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح های عمرانی در سه حوزه عمران روستایی، بهسازی ومسکن روستایی و مسکن شهری به بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهار کرد: همزمان عملیات آسفالت معابر 90 روستا و بهره برداری از طرح های آسفالت ریزی معابر 50 روستا در سطح استان به این مناسبت آغاز می شود.
صنعتی منفرد خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح ها، اعتباری بیش از 170 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
وی تاکید کرد: یکی از طرح هایی که به بهره برداری خواهد رسید، پروژه مسکونی 104 واحدی بصیرت شهرستان ابهر با اعتبار 50 میلیارد و 928 میلیون ریال است.
صنعتی منفرد بیان کرد: همچنین طرح هادی روستایی در روستاهای چیلاخور، برون و قره محمد(مرکزی) شهرستان خدابنده، روستای اینچه رهبری شهرستان ایجرود و روستای گوزلدره شهرستان سلطانیه اجرا می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان افزود: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در سطح کشور 42 درصد و در استان زنجان 51 درصد است که در این بخش بالاتر از میانگین کشوری قرار داریم.
به گزارش ایرنا، از مجموع 710 روستای بالای 20 خانوار استان، طبق سرشماری سال 1395 طرح هادی برای 696روستا تهیه و در 362روستای استان اجرا شده است.
در سطح زنجان 91 هزار و 265 واحد مسکونی روستایی وجود دارد و بیش از 46 هزار و 370 واحد مسکونی روستایی در سطح استان مقاوم‎سازی شده است.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی (ره) در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ و افتتاح حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره)، در 25 اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز کرد.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.