سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه حوالی ساعت 16 روز جاری در کیلومتر 98 خط شمالی و جنوبی آزادراه قزوین – زنجان بین 2 دستگاه خودروی سواری سمند و ال90 اتفاق افتاد.
به گفته وی، در این سانحه یک دختر نوزاد 9 ماهه تبعه افغانستان از سرنشینان سمند در دم جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راه استان زنجان اعلام کرد: فوتی دیگر این سانحه رانندگی نیز یکی از سرنشینان جلویی خودروی ال 90 خانم 34 ساله بود که به دلیل نبستن کمربند ایمنی به شدت مصدوم شد و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.
شیرمحمدی تاکید کرد: 2 نفر از سرنشینان خودروی سمند که تبعه کشور افغانستان هستند دچار مصدومیت و جراحات شدیدی شده اند که حال آنها نیز وخیم گزارش شده است.
وی ادامه داد: این 2 وسیله نقلیه از مسیر تهران به زنجان در حال حرکت بودند که به علت تغییر مسیر ناگهانی خودروی سمند با خودروی ال 90 برخورد کرد و این حادثه دلخراش را رقم زد.
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: خودروی ال 90 پس از برخورد با حفاظ وسط جاده و ورود به خط جنوبی واژگون شده است.
به گزارش ایرنا، در ایام اجرای طرح عملیاتی ترافیکی نوروز 96 از 24 اسفند سال قبل تا شامگاه پنجشنبه 9 نفر در جاده های زنجان جان خود را از دست داده اند.
طرح عملیاتی ترافیکی و خدمات سفرهای نوروزی از 24 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 همزمان با سراسر کشور در سطح استان زنجان با شرکت دستگاه های مختلف خدمات رسان، با شعار 'آرامش بهاری با نظم و امنیت' آغاز شد.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.