استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید رقابت برای تولیدات و کالاهای با کیفیت داخلی فراهم شود تا مردم از تولیدات با کیفیت داخلی استقبال کنند، گفت: همکاری برای تحقق شعار سال در بین مردم، مسئولان نظام و تولید کنندگان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری امروز سه‌شنبه (7فروردین) در دیدار نوروزی با اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان زنجان ، با اشاره به مشکلات پیش روی کشور، گفت: این مشکلات با رفع و کنار گذاردن کدورت و کینه ها با انسجام ، وحدت و همدلی رفع خواهد شد.

استاندار زنجان، گفت: معضل بیکاری ، فاصله طبقاتی و مشکلات اقتصادی درجامعه وجود دارد و غیر قابل انکار است، ولی در کنار این معضلات شاهد موفقیت های فراوانی نیز در جامعه بودیم.

درویش امیری، با اشاره به اهمیت انسجام ملی و  وحدت در بین مسئولان نظام  و مردم جامعه، افزود: جامعه کارگری قشر عظیمی از جامعه ایران را تشکیل دادند که مسئولان در صدد رفع مشکلات این قشر عظیم هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه جمعیت کارگری ایران نیمی از جمعیت ایران را تشکیل دادند، تصریح کرد: اتخاذ تدابیر برای جامعه 45 میلیونی کارگری کشور همواره یکی از مهمترین مسائل کشور برای مسئولان بوده است.

استاندار زنجان، اضافه کرد: کارگران می‌توانند در تولید ملی کشور برای ایجاد رقابت داخلی و تولید کالاهای با کیفیت در حمایت از تولیدات داخلی نقش حائز اهمیت داشته باشند.

مقام عالی دولت در استان، همچنین با بیان اینکه باید رقابت برای تولیدات و کاهالای باکیفیت داخلی فراهم شود تا مردم از تولیدات با کیفیت داخلی استقبال کنند، ادامه داد: همکاری برای تحقق شعار سال در بین مردم، مسئولان نظام و تولید کنندگان حائز اهمیت است.

استاندار زنجان، وحدت و انسجام را برای حمایت از کالا و تولیدات داخلی منطبق با استانداردهای جهانی مهم و اساسی عنوان کرد و یادآورشد: تولید با کیفیت تولید کنندگان داخلی موجب تشویق و استقبال مردم برای استفاده از کالاهای داخلی خواهد شد.

وی، با ابرازامیدواری از همسویی و همگرایی مسئولان و مردم و تولیدکنندگان برای ارتقا کیفیت کالاهای داخلی کشور و حمایت مسئولان، اضافه کرد: حمایت از تولید کنندگان باعث توسعه و رونق اقتصادی جامعه خواهد شد.

 در ادامه این دیدار صمیمی نوروزی ، اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان با درویش امیری، اصغر نجاری، دبیر اجرایی خانه کارگر نیز با اشاره به نام گذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری و تحقق شعار با حمایت از کالاهای ایرانی ، گفت: امنیت شغلی کارگران در بالا رفتن کالاهای با کیفیت نقش اساسی در جامعه برای استقبال مردم خواهد داشت.

photo_۲۰۱۸-۰۳-۲۷_۱۵-۱۰-۱۷

نجاری، با بیان اینکه پویایی در جامعه با تدابیر مسئولان استان باعث رشد و توسعه واحدهای تولیدی در راستای تولید کالاهای با کیفیت خواهد شد، ادامه داد: فضای بوجود آمده در استان تا به امروز در توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال استان نقش موثری داشته است.

دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان، همچنین با اشاره به مسئولیت پذیری مسئولان استان در باور پذیری جامعه کارگری استان ، تصریح کرد: ضروری است شاهد توسعه بیش از پیش شکوفایی و رونق اقتصادی در جامعه باشیم.

نجاری، با بیان اینکه خانه کارگر استان زنجان بالغ بر 11 هزار عضو دارد ، یادآورشد: خانه کار گر استان زنجان تا به امروز در مقایسه با خانه های دیگر استانهای کشور شاهد کم لطفی مسئولان بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.