حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق پیش بینی ها تا پایان هفته جاری اغلب مناطق کشور وضعیت جوی پایداری خواهند داشت و هم استانی ها نیز می توانند اطلاعات جوی را از سامانه 134 و یا سایت هواشناسی کشور به نشانی www.irimo.ir کسب کنند.
وی یادآوری کرد: سازمان هواشناسی روز چهارشنبه اول فروردین برای مناطق شمال غرب کشور به ویژه استان زنجان وزش باد شدید پیش بینی کرده است.
سلطانی افزود: وضعیت جوی امروز/یکشنبه/ این استان نیز آسمانی صاف خواهد بود که گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: تا پایان هفته جاری سامانه بارشی برای استان پیش بینی نمی شود، اما دمای هوا از ظهر امروز روند افزایشی یافته و به تدریج طی روزهای آینده هوای گرمتری حاکم خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: طی 48 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش ها از قیدار، فرودگاه و شهر زنجان به میزان 13.4 و 13.5 و 12.2دهم میلی متر به ثبت رسیده است.
سلطانی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته خیرآباد با منفی 2 و آببر طارم با 15 درجه بالای صفر سردترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای فعلی شهر زنجان 2 درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه کاهش نشان می دهد.
به گفته وی، دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان در مدت یاد شده بین صفر و 9 درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.