علیرضا جزء قاسمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از پنج هزار انشعاب آب آشامیدنی واگذار شده به متقاضیان بیشترین انشعاب با 2 هزار و 200 انشعاب مربوط به شهر زنجان بود.
به گفته وی، پس از شهر زنجان، بیشترین انشعاب آب آشامیدنی واگذار شده در شهر ابهر با 982 فقره و خرمدره نیز با 460 فقره بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: تعداد کل مشترکان این شرکت بیش از 223 هزار مشترک است که این تعداد نسبت به 11 ماهه سال گذشته 2.77 درصد افزایش دارد.
جزء قاسمی یادآورشد: طی 11 ماهه گذشته از سال جاری بیش از یکهزار مورد حوادث و اتفاقات در شبکه توزیع و انشعابات آب آشامیدنی در سطح 21 شهر استان رفع شد.
وی، از تعویض بیش از هشت هزار و 600 مورد کنتور مشترکان در شهرهای مختلف استان زنجان خبرداد و افزود: این تعویض ها به دلایل مختلفی توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: خوشبختانه با کیفیت ترین آب آشامیدنی برای استفاده مردم استان ارائه می شود و در تلاش هستیم این شاخص بیش از گذشته افزایش یابد.
جزء قاسمی خاطرنشان کرد: مشترکان استان زنجان همراهی خوبی با شرکت آب و فاضلاب شهری داشتند چرا که میزان مصرف تا پنج درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان 231 هزار و 687 مشترک خانگی، صنعتی، تجاری، اداری، آموزشی، نظامی، اماکن مذهبی، فضاهای سبز و کاربردهای خاص در 21 شهر استان دارد.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.