فرهاد عصفوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'مینا صفایی زنجانی' دوچرخه سوار منتخب زنجان، فردا /سه شنبه 22 اسفند/ به سرپرستی 'مینا موسوی' عازم این رقابت ها می شود.
وی با بیان اینکه هزینه اعزام ورزشکاران زنجان به این پیکارها بر عهده هیات دوچرخه سواری زنجان است، اظهار کرد: در این رقابت ها که در 2 بخش مردان و زنان جوان و بزرگسال و در تهران برگزار می شود بانوان، فقط در رشته کراس کانتری به مصاف هم خواهند رفت.
عصفوری یادآورشد: مسابقات بخش مردان نیز در تهران آغاز شده است که روز گذشته /یکشنبه 20 اسفند/ رشته کراس کانتری برگزار شد و امروز /دوشنبه 21 اسفند/ نیز رشته دانهیل انجام می شود.
وی با بیان اینکه سرپرستی تیم دوچرخه سواری زنجان در رشته کراس کانتری و دانهیل زنجان به ترتیب بر عهده 'سعید باقری و مجید افشار' است، افزود: 'سینا امیر علایی، رضا گرامی زنجانی و امیرحسین غیاثی' و 'سعید افشار، سعید باقری و امیر محمدی' دوچرخه سواران زنجانی اعزامی به این رقابت ها هستند که به ترتیب در کراس کانتری و دانهیل، رکاب می زنند.
عصفوری تصریح کرد : نفرات برتر مرحله نخست این رقابتها به اردوی انتخابی تیم ملی راه یافته و در صورت نشان دادن توانمندی و شایستگی های خود در این اردوها به مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا که اردیبهشت 97 در فیلیپین برگزار می شود اعزام خواهند شد.
عصفوری تصریح کرد: در زمان حاضر بیش از 70 ورزشکار زن و مرد در رشته دوچرخه سواری کوهستان فعال هستند که 10 نفر آنان زن و مابقی نیز مرد هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.