به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید روز جمعه در کتابخانه عمومی احمد مهدوی زنجان افزود: میزان تیراژ کتاب نشان دهنده کتاب بخوانی هر کشوری بشمار می رود و متاسفانه در ایران تیراژ کتاب برای جمعیت بسیار کم است.
وی اظهار کرد : فعالیت های که در ارتباط با کتاب و کتابخوانی در استان بویژه شهر زنجان آغاز شده روبه رشد است و از کارگزاران و خیرین تشکر و قدردانی می کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد: روزی فرا برسد که کتابخانه ها بیش از گذشته پربار شود و تحقق این امر به ارتقای سطح علمی جامعه منتهی خواهد شد.
آیت الله حسینی زنجانی خاطر نشان کرد: کتابخانه ها نیاز جامعه را برطرف می کند و در این ارتباط حجت بر همه تمام است و اگر گروههای هدف استفاده مطلوبی از این فرصت نداشته باشند به هدر می رود.
وی افزود: طی بازدید انجام گرفته از یکی کتابخانه های خیری کتابهای مفید، مرجع در حوزه های مختلفی وجود دارد و این مساله در تمامی کتابخانه ها نیز مشهود و امکان استفاده رابرای همگان فراهم کرده است.
طرح کتابخانه گردی نیز همزمان با سراسر کشور روز گذشته در 12 کتابخانه عمومی استان زنجان و 467 کتابخانه کشور اجرا شد.
کتابخانه خیری احمد مهدوی شهر زنجان نیز در سال 87 در زمینی به مساحت یکهزار و 390 متر مربع با زیر بنای 1400 متر مربع به بهره برداری رسید که هم اکنون این کتابخانه 2 هزار 309 عضو فعال، 26 هزار و 817 نسخه کتاب در پایگاه اصلی و 2 هزار نسخه632 در پایگاه کودک دارد.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.