به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد فروزنده روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: ثبت نام علاقه مندان در اردوهای راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و تبیین ارزشهای دفاع مقدس در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان آغاز شده و ثبت نام مختص بسیجیان نمی باشد و همه مردم می توانند در این اردوها شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه هزینه این سفر برای هر نفر مبلغ 60هزار تومان است، اظهار کرد: 2 دستگاه اتوبوس برای خواهران از پنجم فروردین سال 97 و پنج دستگاه اتوبوس ویژه برادران از تاریخ 9فروردین 97 از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر ادامه داد: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر نیز برنامه های مختلف فرهنگی توسط پایگاه های بسیج در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.
فروزنده با اشاره به اجلاس امنیتی مونیخ، تصریح کرد: نتانیاهو یک آهن پاره را بعنوان موشک یا پهباد ایرانی ارائه می دهد از طرفی ما پهباد 170 RQ را سالم بر زمین می نشانیم هیچ ادعایی نمی کنیم و این فضا نشان از تحقیر آنان است و هیچ گاه دشمنان ایران توانایی ردیابی موشک یا پهباد های ایرانی را ندارد.
وی تاکید کرد: زمانی که سران آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان می گویند ایران در حال گسترش خطرناک و اسلام ایرانی در منطقه سیطره پیدا کرده و مانند ببر مهاجم است، دست از دشمنی بر نمی دارند و اگر بپنداریم که هیچ حرکتی علیه کشور ما نمی کنند دچار خود فریبی شده ایم.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر بیان کرد: دشمنان در مقابل اقتدار ایران اسلامی اقداماتی مانند تهدید به حمله نظامی، تحریم های اقتصادی، ایجاد اختلاف و گمراه کردن جناح ها علیه کشورمان انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه گزینه نظامی برای آنان صرفه اقتصادی و نظامی ندارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری در اوج اقتدار قدرت نظامی قرار دارد و موضوع اقتصادی به تنهایی نمی تواند منتج به خارج کردن ایران از صحنه های مختلف شود و بنابر اظهارات طراحان تحریم به دلیل این که حاکمیت ایران پایگاه مردمی دارد تحریم ها در این کشور کار ساز نیست.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به حوادث ماه های اخیر، افزود: هم آمریکا و هم دنبال کنندگان آن می دانند که هیچ نظامی با این اغتشاشات کوچک از بین نمی رود چه رسد به نظام بزرگ و مقتدر ایران اسلامی که پایگاه بزرگ مردمی دارد.
7324/6085


انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.