احمد ضیایی روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات والیبال استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان تشکیل شد، افزود: والیبال ایران پس از 53 سال دوباره به المپیک راه یافت و هرچند دستیابی به این مرحله سخت بود اما ماندن و حفظ این جایگاه بسیار سخت تر است.
وی، اظهار کرد: 'لیگ ملت های جهان، بازی های آسیایی جاکارتا و مسابقات قهرمانی جهان در بلغارستان و ایتالیا' سه رویداد مهم برای والیبال ایران خواهد بود که در این میان رقابت های قهرمانی جهان بیشترین اهمیت را دارد و بیشترین تمرکز فدراسیون بر این مسابقه خواهد بود.
ضیایی به برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در تبریز اشاره کرد و افزود: تلاش خواهد شد تا زنجان نیز میزبان یک رویداد آسیایی مهم باشد و زنجان یکی از پر پتانسیل ترین استان های کشور در رشته های مختلف ورزشی ازجمله والیبال است.
رئیس فدراسیون والیبال با تاکید براینکه در ورزش والیبال نباید از پتانسیل بالای آموزش و پرورش غافل شد، گفت: سه سالی است که فدراسیون والیبال، تلاش می کند تمام اعتبارات تخصیصی را در استان ها هزینه کند تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر این رشته ورزشی در سطح کشور باشیم.
ضیایی با اشاره به اینکه برای اعتلای والیبال کشور ازجمله استان زنجان باید تفکرات شخصی را کنار گذاشت افزود: وجود مخالف برای رشد و توسعه ورزش والیبال لازم است و ما را در پیمودن صحیح مسیر تدوین شده یاری می کند.
وی با بیان اینکه زمانی آرزویمان این بود که در مسابقات آسیایی، یک ست از تیم حریف ببریم اما امروز به برکت ورزشکاران توانمند، تیم های آسیایی با احتیاط بیشتری به مصاف تیم ایران می آیند، اظهار کرد: باید اوضاع را به دقت رصد کنیم و در غفلت نباشیم.
به گزارش ایرنا، 'علی صمیمی' که تنها نامزد این مجمع انتخاباتی بود توانست با کسب 13 رای از 19 رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت والیبال زنجان را بر عهده بگیرد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.