هدایت صفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برآوردها صدقات پرداختی مردم این استان تا پایان سال به حدود 70 میلیارد ریال خواهد رسید و این مبالغ در همان محل برای رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون 142 هزار و 76 هزار مشترک صدقات در این استان وجود دارد که مبالغ صدقات جمع‌آوری‌شده نیز در سرفصل‌های درمانی، جهیزیه، وام کارگشایی، اشتغال، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه می شود.
صفری افزود: هم اکنون 135 هزار و 149صندوق کوچک و 6 هزار و 927 صندوق بزرگ فعال این استان را تشکیل می دهد و سرانه صدقات نیز در 11 ماهه سال جاری 54 هزار و 729 ریال اعلام شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: برای توسعه جمع‌آوری صدقات مردم استان زنجان به‌صورت الکترونیکی برنامه ریزی شده خبر داد و مردم این استان می‌توانند با شماره‌گیری #024*8877* از طریق تلفن همراه صدقات خود را به‌منظور کمک به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت کنند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته صندوق‌های صدقه موجود در معابر و اماکن استان متناسب با مبلمان شهری در مناطق مختلف استان ساماندهی، رنگ‌آمیزی و ایمن‌سازی شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 24 هزار و 647خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند واین تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.