به گزارش خبرآنلاین؛ در مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان زنجان بار دیگر امیدی به عنوان ریاست هیات وزنه برداری انتخاب شد. در این انتخابات او تنها کاندید بود که با 17 رای اعضا برای چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را در دست گرفت.

در مجمع انتخابات علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور ضمن تشکر از اعضاء مجمع به جهت رای قاطع به  سعید امیدی ، استان زنجان را پیشتاز در وزنه برداری بانوان در کشور عنوان نمود .

مرادی بابیان این مطلب که علارغم تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش داشتیم بادر نظر گرفتن اینکه در وزنه برداری قهرمان و نائب قهرمان هستیم و این موفقیت به طور اتفاقی نبوده ،اما متاسفانه آموزش و پرورش با ورزش وزنه برداری به صورت تبعیض آمیز برخورد نمود واز برنامه های سال آینده حذف کرد .

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به این مطلب که ورزش پاک شعار ورزش کشور بوده و به صورت جدی با مسئله دوپینگ برخورد می کنیم و در رابطه با دوپینگ سر سوزنی اغماض نمی کنیم و حتی اگر لازم باشد در خانه از ورزشکاران تست دوپینگ گرفته می شود.

مرادی بابیان اینکه خود را خادم ورزشکاران و مربیان می داند و از کمبود اعتبارات مالی ابراز گله مندی نمود و با اشاره به این که اعتبارات فدراسیبون بیشتر صرف برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های ملی شد ودر تجهیز وتامین نیازهای هیئت های استان ها با کمبود اعتبارات مواجه هستیم .

مرادی در پایان سخنان خود اعلام آمادگی فدراسیون از واگذاری، برگزاری دوره های آموزشی مختلف به هیئت وزنه برداری استان زنجان نمود .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 863061
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.