به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار 'علی آزادی' روز پنجشنبه گفت: در پی دریافت نیابت قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب استان تهران مبنی بر اینکه از حساب یک شخص بیش از 13 میلیارد ریال برداشت شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمدره از توابع این استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی ها و تحقیقات به عمل آمده از سوی پلیس زنجان مشخص شد فردی با به دست آوردن مشخصات شاکی، کارت شناسایی و هویتی وی را جعل و با ارائه به یکی از شعبات بانکها در شهرستان خرمدره درخواست صدور کارت عابر بانک به نام شاکی کرده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری و برداشت وجه به مبلغ 13 میلیارد و 967 میلیون ریال کرده است.
سردار آزادی اظهار کرد: متهم پس از شناسایی و دستگیری از سوی پلیس، در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی و کلاهبرداری 13 میلیارد ریالی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضای معرفی شد به شهروندان هشدار داد، مدارک و هویت شناسایی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و هنگام انجام کار بانکی به افراد غریبه، اعتماد نکرده و زمینه سوء استفاده از خود را فراهم نکنند.
6084/8068
دریافت کننده: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.