به گزارش ایرنا، امیدی روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان زنجان که در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد با کسب 17 رای به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را برعهده گرفت.
این مجمع با حضور 'علی مرادی'ˈ رئیس فدراسیون و 'علی نصیری' اسطوره وزنه برداری ایران و جهان و 'علی خلیلی' مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و دیگر اعضا برگزار شد.
رئیس هیات وزنه برداری استان زنجان که در این مجمع گفت: رویکرد این هیات در این چهار سال در چهار اصل 'توجه به اخلاقمداری و منش پهلوانی، استعدادیابی، آموزش و کار علمی و ایجاد فضای رقابتی سالم بین شهرستان ها استوار بود.
امیدی خاطرنشان کرد: همکاری، تعامل، یکدلی و انسجام بیشتر از سوی فعالان ورزش وزنه برداری زنجان بویژه پیشکسوتان و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان زنجان، مایه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر و بهتر وزنه برداری زنجان خواهد شد و امید است این روند همچنان ادامه یابد.
وی اظهار کرد: ظرفیت لازم به منظور رشد، توسعه و شکوفایی این رشته ورزشی در استان زنجان فراهم است اما نیاز به حمایت های مالی داریم تا شاهد درخشش هرچه بیشتر ورزشکاران این رشته در مسابقات کشوری باشیم.
امیدی افزود: در مدت یاد شده، وزنه برداری زنجان با درخشش ورزشکاران توانست به 53 نشان ملی و بین المللی دست یابد و برای چهار سال آتی نیز چشم انداز خوبی را ترسیم کرده است که با تقویت برنامه ها می توان به این مهم دست یافت.
وی یادآور شد: استان زنجان نیازمند خانه وزنه برداری و لازم است حمایت های لازم صورت گیرد تا به این خواسته مهم و تاثیرگذار برسیم.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.