لیلا بیگلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس انتخاب هیأت داوران پنج فیلم کوتاه 'آجی' به کارگردانی علیرضا سلطانی، 'باور' به کارگردانی بابک علوی،'تعبیر' به کارگردانی امیرحسن نظری،'چگونه فرشتگان زاده می شوند' به کارگردانی شبنم طارمی و 'سرباز و شعبده باز' به کارگردانی ابوالفضل گلفام به بخش داستانی پنجمین جشنواره منطقه ای افلاکیان که در شهرستان میانه برگزار می شود، راه یافتند.
به گزارش ایرنا، اصغر نصیری، داودموثقی، مسعود توکلی، عباس طهماسبی و احمد کلانتری اعضای هیأت داوران پنجمین جشنواره منطقه ای 'افلاکیان' هستند.
بیگلی اظهار کرد: در بخش انیمیشن نیز از هفت اثر راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره، چهار اثر از هنرمندان فیلمساز زنجانی شامل 'بازتاب'ساخته جعفر صیادی،'تولد یک پروانه' ساخته فیروزه پرگاریان،'رویای سبز' ساخته رباب هاشمی و 'قرار' ساخته مریم هاشم زاده است.
وی افزود: در بخش مستند جشنواره منطقه ای 'افلاکیان' نیز فیلم 'برای احمد' به کارگردانی جعفر موسوی با آثار دیگر به رقابت خواهد پرداخت.
بیگلی ادامه داد: در بخش فیلمنامه نیز 'حرف سکوت' به نویسندگی کاظم رستمی در بین آثار بخش مسابقه حضور دارد.
پنجمین جشنواره منطقه ای 'افلاکیان' با حضور چهار استان شمال غرب کشور شامل استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان روزهای 18 و 19 بهمن سال جاری در شهر میانه برگزار می شود.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.