فریبا جلالیان، روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان زن حاضر در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بزرگداشت دهه فجر ایران که از روز دوشنبه /16 بهمن جاری/ به میزبانی زنجان آغاز خواهد شد از کشورهای ویتنام، مکزیک، مالزی، مولداوی و هند و مینمار، هستند.
وی با بیان اینکه بدمینتون بازان زن ایران از آمادگی لازم برای رویارویی با حریفان خارجی، برخوردار هستند، اظهار کرد: 25 بدمینتون باز زن از استان های مختلف کشور در این اردوی آمادگی که از پنجشنبه /12 بهمن/ آغاز شده بود ، حضور داشته و زیر نظر مربیان تیم ملی بانوان 'سیمین مهدوی، شهین یزدان پناه، گلناز فائزی و فریبا جلالیان' تمرین کردند.
جلالیان افزود: تمرینات بانوان که در مجموعه ورزشی مادران و کودکان زنجان جریان داشت ظهر امروز /یکشنبه/ به پایان رسید و
انتظار می رود با آمادگی و توانمندی بالا به مصاف حریفان بروند.
وی تصریح کرد: در مرحله سوم اردوی آمادگی بانوان ایران که متصل به مسابقات است بیشتر بر روی تمرینات مهارتی، تمرکزی، گیم و آشنایی با زمین مسابقه، کار شد.
به گزارش ایرنا، عصر /دوشنبه 16 بهمن/ آیین افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران در مجموعه ورزشی مادران و کودکان زنجان واقع در اراضی پائین کوه این شهر برگزار خواهد شد.
بدمینتون بازان 15 کشور ' آلمان، ترکیه، هند، جمهوری آذربایجان، ویتنام، اردن، عراق، میانمار، استرالیا، مالزی، پرتغال، مکزیک، سوریه، مولداوی و ایران'در این مسابقات حضور خواهند داشت.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.