ابوالفضل مهاجر بختیاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 24 داور اول (بالا) '12 مرد و 12 زن' و 40 داور خط '20 مرد و 20 زن'، این دوره از رقابت های بین المللی بدمینتون فجر ایران را که به میزبانی زنجان برگزار می شود، قضاوت خواهند کرد.
وی اظهار کرد: در این مسابقات داور خارجی وجود ندارد و سرداوری رقابت ها نیز بر عهده خانم 'سندی' که ناظر فدراسیون جهانی و کنفدراسیون بدمینتون آسیا است و 'فریبا مددی' از ایران نیز به عنوان کمک سرداور حضور خواهد داشت.
مسئول فنی مسابقات با بیان اینکه برای قضاوت مسابقات هیچ مشکلی نیست، گفت: روز گذشته /شنبه/ جلسه ای به منظور ارایه نکات لازم به داوران خط در محل برگزاری مسابقات تشکیل شد و بعدازظهر امروز /یکشنبه/ نیز جلسه ای با حضور داوران بالا با سرداور مسابقات تشکیل خواهد شد.
مهاجربختیاری افزود: سیستم اطلاع رسانی مسابقات به صورت الکترونیکی و تماشای مسابقات نیز به صورت رایگان خواهد بود.
وی تصریح کرد: مسابقات بانوان در نوبت صبح و مردان نیز در نوبت بعدازظهر خواهد بود و بانوان علاقه مند به تماشای بازی های بخش مردان، می توانند با حفظ و رعایت شئونات اسلامی در سالن حضور یابند.
مهاجر بختیاری از فضای برگزاری مسابقات ابراز رضایت کرد و افزود: سالن مسابقات از استانداردهای لازم و مناسب ازجمله سیستم روشنایی مناسب، ارتفاع و سکوی تماشاچی، برخوردار است.
وی افزود: روز دوشنبه آیین افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران در مجموعه ورزشی مادران و کودکان زنجان واقع در اراضی پائین کوه این شهر برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، بدمینتون بازان 15 کشور ' آلمان، ترکیه، هند، جمهوری آذربایجان، ویتنام، اردن، عراق، میانمار، استرالیا، مالزی، پرتغال، مکزیک، سوریه، مولداوی و ایران '، در این مسابقات حضور خواهند داشت.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.