شهناز یاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتسال بانوان زنجان در هفته هفدهم این دوره از رقابت های لیگ برتر در قعر جدول مسابقات قرار داشت که توانست با نتیجه یک - یک در برابر تیم میزبان 'پیام نور تهران' نخستین امتیاز خود را به دست آورد.
وی اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان البرز زنجان در هفته هجدهم، میزبان تیم مس رفسنجان در سالن ورزشی پیام نور زنجان بود که توانست در این دیدار با نتیجه 4 - 2 میهمان خود را مجبور به پذیرش شکست کند.
یاری با بیان اینکه تیم زنجان در بازی دور رفت در مقابل تیم مس رفسجان با نتیجه 18 بر صفر، تن به شکستی پرگل داده بود، ابراز امیدواری کرد در چهار بازی باقیمانده از فصل نیز بازی های قابل قبولی را به نمایش بگذارد.
وی افزود: تیم فوتسال بانوان البرز زنجان روز جمعه /20 بهمن جاری/ میهمان تیم سیاه جامگان مشهد که از وجود بازیکنان خوب و توانمند برخوردار است خواهد بود.
یاری با اشاره به اینکه تیم فوتسال البرز زنجان، نقاط ضعف بیشتری دارد تصریح کرد: پس از بازی با تیم مشهد از فرصت 2 هفته ای برای انجام بازی های خوب در سه دیدار پایانی این فصل از رقابت ها استفاده خواهیم کرد تا با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بازیکنان تیم به نتایج درخور توجه دست یابیم.
در هفته هجدهم سیزدهمین دوره رقابت‌های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور، تیم پالایش نفت آبادان با 52 امتیاز در صدر جدول و شرکت ملی حفاری ایران با 49 امتیاز، دانشگاه آزاد تهران با 48 امتیاز، کویر کرمان با 30 امتیاز، سیاه جامگان مشهد با 30 امتیاز و پویندگان صنعت فجر شیراز نیز با 26 امتیاز در مکان های پنجم و ششم جدول قرار دارند.
تیم‌های نفت نوین تهران، مس رفسنجان، شهرداری رشت، پیام‌ نور تهران، استقلال ساری و البرز زنجان نیز به ترتیب جایگاه های هفتم تا دوازدهم را به خود اختصاص داده اند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.