شهناز یاری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتسال البرز بانوان زنجان در این دوره از بازی های لیگ برتر در شرایطی سختی قرار گرفته و از آغاز بازی های نیم فصل تاکنون، متحمل باخت های سنگینی شده است.
وی اظهار کرد: هرچند بازیکنان زنجان همه توان خود را برای کسب پیروزی در مقابل تیم های رقیب بکار می گیرند اما پایین بودن سطح فنی و ضعف های تکنیکی و تاکتیکی باعث شده است تیم نتیجه بسیار ضعیفی را داشته باشد و با بحران مواجه شود.
یاری با بیان اینکه تیم فوتسال بانوان البرز زنجان، هیچ بردی را در این بازی ها نداشته اند، افزود: وقتی پیشنهاد سرمربیگری این تیم را در هفته های پایانی این رقابتها پذیرفتم تلاش کردم با ارایه آموزش و تمرینات مناسب به بازیکنان، حداقل تعداد گل های خورده این تیم را پایین تر بیاورم تا زنگ تفریح برای تیم های رقیب نباشد که تا اندازه ای هم موفقیت حاصل شده است.
سرمربی تیم فوتسال بانوان البرز زنجان با بیان اینکه این تیم از داشتن بازیکنان مجرب و توانمند محروم است، گفت: برای بقا و به دست آوردن نتیجه مطلوب در رقابت های لیگ برتر نیاز به حمایت مالی مناسب است که در غیر این صورت باید منتظر سقوط تیم به قعر جدول یا لیگ های پایین تر بود.
یاری با اشاره به اینکه این دوره از رقابت های لیگ برتر 16 اسفند ماه به پایان خواهد رسید و زنجان تنها 6 بازی را در برنامه خود دارد، افزود: تیم فوتسال زنجان در این پیکارها به لحاظ فنی بازی های بسیار ضعیفی را داشته است اما تلاش می کنم تمرینات بازیکنان را به دقت زیرنظر گرفته و با اریه آموزش های لازم و کار بر روی تکنیک و تاکتیک، سطح فنی و آمادگی بازیکنان را بهبود بخشم تا در بازی های پیش روی بخشی از کاستی ها و ضعف ها جبران شود.
وی تصریح کرد: اجازه نمی دهم تیم زنجان در بازی های پیش روی به نتایج ضعیف تن در دهد و دست در دست همدیگر تلاش خواهیم کرد تا جایگاه خود در لیگ برتر را حفظ کنیم تا در مسابقات سال 97 پرقدرت و توانمندتر ظاهر شویم.
یاری که از مربی و مدرس فدراسیون است یادآور شد: بازیکنان تیم زنجان از لیگ سه به لیگ برتر دعوت شده اند بنابراین از آنان انتظار بازی سطح بالا در برابر بازیکنان قدر و ملی پوش تیم های حاضر در لیگ را نمی توان داشت.
وی افزود: بازیکنان ملی پوش و مجرب زنجان به خاطر نبود حمایت های مالی، جذب سایر استان ها شده اند و اگر مورد حمایت قرار می گرفتند به حتم در قالب تیم زنجان در لیگ بازی می کردند.
یاری اظهار کرد: مربیان زنجان همه تلاش خود را برای ارایه تمرینات به بازیکنان تیم زنجان بکار گرفته اند اما بضاعت تیم تا همین اندازه است و اگر تیم مورد حمایت مالی قرار گیرد به حتم انگیزه مربیان و بازیکنان ارتقا پیدا کرده و برای بازی های 97 آماده تر و قوی تر ظاهر خواهند شد.
وی تصریح کرد: در صورت حمایت مالی مناسب و جذب دوباره بازیکنان ملی پوش و قدر این استان به حتم زنجان یکی از مدعیان رقابت های لیگ برتر در قابت های آتی خواهد شد.
لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با حضور 12 تیم برگزار می شود که تیم بانوان البرز زنجان در رتبه آخر جدول این رقابتها قرار دارد.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.