به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان زنجان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، افزود: فعالیت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور امری دشوار و لقب 'سربازان گمنام امام زمان' برای نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، عنوان شایسته ای است.
وی اظهار کرد: انسان موجودی مسئول و صاحب اختیار است که باید در 2 دادگاه نسبت به اعمال و رفتار خود پاسخگو باشد، دادگاه تاریخ در دنیا و دادگاه عدل الهی، دو جایگاهی که انسان مورد قضاوت قرار می گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همانگونه که ما در مورد گذشتگان خود قضاوت می کنیم، آیندگان و افکار عمومی نیز در طول تاریخ درباره تمامی اعمال و رفتار ما قضاوت خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: امیرالمومنین امام علی(ع) در سخنان خود همواره استانداران و والیان و مدیران خود را بر نظارت آشکار و پنهان توصیه می کردند.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: نظارت یکی از ابزارهای کارآمد مدیریت به شمار می رود، به توصیه امام علی (ع) مدیران باید در انتخاب نیروهای تحت فرمان خود به اصالت خانوادگی، ایمان، اخلاق و تعهد آنها توجه جدی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ایجاد دلگرمی در نیروها، تقویت روحیه امانت داری آنها و تشویق آنها به مدارا کردن با مردم و مراجعه کنندگان شان از فواید نظارت پنهان مدیران در اعمال نیروهای تحت فرمان است.
در پایان این نشست از خدمات مدیرکل سابق اطلاعات زنجان تقدیر و مدیرکل جدید را معرفی کرد.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.