حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه محوریت این دوره تفسیر، زندگی قرآنی است، افزود: علاقه مندان برای شرکت در نخستین دوره تفسیر کاربردی قرآن می توانند با مراجعه حضوری به اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی ادامه داد: برای شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره تفسیر کاربردی اعطا می شود.
حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه کلاس های روزهای 4 و 5 بهمن ( چهارشنبه و پنجشنبه ) از ساعت 14 تا 17 و کلاس روز 6 بهمن( جمعه) از ساعت 8 تا 12 دایر می شود، افزود: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دوره تفسیر کاربردی قرآن می توانند با شماره 33411444 تماس بگیرند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: نخستین دوره تفسیر کاربردی قرآن با ظرفیت 200 نفر برگزار می شود و در صورت استقبال متقاضیان برگزاری دوره های بعدی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی به ضرورت تقویت ارتباط با قرآن در جامعه تاکید کرد و گفت: در شرایط حاضر نیازمند فراهم کردن زمینه ایجاد فضای حداکثری انس با قرآن و ترویج سبک زندگی اسلامی در سایه آموزه های قرآنی هستیم.
به گزارش ایرنا در زمان حاضر 34 موسسه قرآنی و 102 خانه قرآن تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی در سطح استان زنجان فعال هستند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.