سیده فاطمه مقیمی روز شنبه در انتخابات مجمع موسسین کانون زنان بازرگان استان زنجان افزود: کانون زنان بازرگان در کشور از سال 89 آغاز به کار کرده است و هم اکنون در 18 استان شعبه دارد.
وی با بیان اینکه زنجان نوزدهمین استان دارای شعبه ای از این کانون است، یادآورشد: این کانون به دنبال توسعه حضور بانوان در مجامع اقتصادی و فعالیت های بازرگانی است.
مقیمی اظهار کرد: تعاملات میان کانون ها باید از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شکل بگیرد.
رئیس کانون بانوان بازرگان ایران گفت: زمینه حضور زنان و شرکت کردن در مجامع و محافل بین المللی فراهم شده است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: برای نخستین بار چنین کانونی در این استان شکل می گیرد و امید می رود محفلی برای فعالیت های اقتصادی بانوان باشد.
غلامحسین جمیلی خاطر نشان کرد: رویکرد اتاق زنجان همواره این است که در مناسبت های ملی حضور پررنگ داشته باشند و سهم استانی را پیگیری کند.
وی ادامه داد: طی 2 سال گذشته رویکرد کمیسیون کارآفرینی اتاق ایران هم تاکید بر 2 محور جوانان و بانوان بوده است.
جمیلی اضافه کرد: مهمترین مطالبات و موفقیت های شکل گرفته در حوزه کسب کار طی 2 سال گذشته هم مربوط به حوزه جوانان و بانوان بوده است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان بر لزوم حمایت از بانوان برای حضور در مجامع بین المللی تاکید کرد و گفت: امسال اتاق بازرگانی به طور جدی 2 بحث کشاورزی و بانوان را در دستور کار خود قرار داده است.
وی از اعزام نخستین هیات اعزامی بانوان بازرگان زنجانی به ترکیه در هفته آینده خبر داد.
در پایان این جلسه نسیم اسلامیه، فرشته وطن دوست، مهناز برند آقایی، فاطمه علی پناهی و یاسمن رسولی به سمت اعضای اصلی و بهاره خدایی و زینب نوری به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.
فاطمه منصوری به عنوان بازرس اصلی و مهسا ابراهیمی به عنوان علی البدل در کانون زنان بازرگان استان زنجان انتخاب شدند.
بر اساس تصمیمات این کانون روزنامه مردم نو به عنوان روزنامه رسمی این کانون انتخاب و حق عضویت در این کانون مبلغ 2 میلیون ریال در سال از سوی اعضا تعیین شد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.