سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگی حوالی ساعت 16 عصر جمعه در کیلومتر چهار این مسیر ارتباطی و بر اثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با 2 دستگاه وانت نیسان، اتفاق افتاد.
وی اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه رانندگی، راننده یکی از خودروهای نیسان بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده فوت کرد و راننده خودروی سمند نیز برای درمان به بیمارستان شهدای شهرستان طارم انتقال یافت.
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: این تصادف رانندگی به علت انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده خودروی سواری سمند، رخ داد.
به گزارش ایرنا، طی 2 هفته گذشته در مسیرهای ارتباطی استان زنجان (درون شهری و برون شهری) پنج نفر بر اثر تصادف رانندگی جان باختند.
طی هشت ماهه امسال 12 هزار نفر بر اثر وقوع تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان مصدوم شدند و 140 نفر از هموطنان نیز بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 31 نفر کاهش نشان می دهد.
آمار کشته ها و مجروحان تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی زنجان مربوط به آذر ماه امسال نیز هنوز از سوی مبادی رسمی اعلام نشده است.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.