به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی روز سه شنبه در جلسه ستاد استانی گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: باید اجازه دهیم همه صداهای علاقه مند و دوستدار انقلاب و نظام شنیده شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: اگر افراد جامعه راهی برای گفتن حرف ها نداشته باشند ممکن است در جاهایی که به نوعی معضل برای نظام درست می کند، بیایند و مطالبشان را مطرح کنند که این امر شایسته نظام نیست و دودش به چشم همه می رود.
وی با بیان اینکه ویژگی مثبت کارها به این است که مبتنی بر مشارکت همه اندیشه ها و افکار باشد، ادامه داد: تمام تلاشمان باید این باشد تا از فرصت ها برای اتحاد، انسجام، همدلی و وفاق ملی بیشتر و لو در سطح شهرستان، روستاها و استان بهره گیریم.
موسوی تصریح کرد: هر چقدر اتحاد و همدلی را بیشتر کنیم به همان اندازه هم برد کرده ایم .
وی به داشتن دید وسیع در موضوعات تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب هم در زمان انتخابات فرمودند که همه کسانی که دل در گرو ایران اسلامی دارند، در انتخابات شرکت کنند.
موسوی تاکید کرد: این کشور متعلق به همه ایرانیان است، خیلی ها ممکن است حرف ها و نقدهایی داشت باشند، بنابراین همه دستگاهها و همه مسئولان باید در مقابل این نقدها پاسخگو باشند.
وی خاطرنشان کرد: این نقدها هم فقط برای دستگاههای اجرایی نیست و ممکن است خیلی از دستگاههای تصمیم گیر مورد نقد جدی تر هم باشند.
موسوی با بیان اینکه چه تصمیم گیران و چه اجرا کنندگان باید پاسخگوی رفتارهای خود باشند، اظهار کرد: در سخنان رهبر معظم انقلاب و هم رئیس جمهوری این مهم دیده شده است، البته زمینه ایجاد چنین گفت و گوهایی هم باید ایجاد شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: برای این انقلاب با توجه به مقبولیت و پایه های محکمی که در بین تک تک آحاد مردم دارد، اتقاقی نمی افتاد، ولی باعث تشویش شده و به چهره نظام خراش می اندازد.
موسوی به ضرورت خبر رسانی صحیح و به موقع دستگاههای خبری تاکید کرد و گفت: عده ای خواستند طی چند روز گذشته در زنجان جریان کشته سازی راه بیندازند، که البته طبیعی است که این ترفند در جایی مثل زنجان نمی گیرد چرا که شرایط زنجان و شهرهای اقماری آن به گونه ای نیست که بتوان چیزی را مخفی کرد.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.