حمیدرضا اوجاقلو روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، به مبلغ های چند برابری قابل پرداخت مشترکان روستایی در شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: مامور قاری کنتور با درهای بسته مشترکان مواجه شده و قاری را مکلف به تعیین تکلیف کنتور این مشترکان کردیم.
به گفته وی، قاری به طور عمدی یا غیرعمدی مصارفی مشابه مصرف دوره های گذشته و یا کمتر برای مشترکان ثبت و در یک بازده زمانی ارائه کرده است.
رئیس اداره درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: از سوی دیگر این موضوع می تواند متصور باشد که قاری در کار خود تعلل کرده به طوریکه باید در بازه 60 روزه کنتور را قرائت می کرد، نتوانسته و در بازه 70 یا 80 روز اقدام به قرائت کرده است.
اوجاقلو ادامه داد: با این تعلل 10 روزه لیست کارکرد ارائه و دوره مصرف 60 روزه اعلام شده در حالیکه مصرف مشترک 70 روز بوده است.
وی تاکید کرد: این اقدام موجب افزایش قبض مصرف مشترک شده و با تعدیلی که برای مشترک انجام می دهیم، کل این مشکلات رفع می شود.
رئیس اداره درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: چنانچه مصرف روی قبض مشترک 60 روزه و مصرف آن 70 روز ثبت شود مشترک این شرکت متضرر می شود.
اوجاقلو یادآورشد: امکان دارد، قبض دوره گذشته مصرف مشترک برای 40 یا 50 روز باشد اما 60 روز ثبت شود که به نفع مشترک است.
وی اظهارکرد: در این حالت دو قبض مصرف گذشته و فعلی تلفیق می شود و مشترک در طبقه بندی مصرف از طبقه پنج و چهار به 2 و سه افت می کند.
رئیس اداره درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: در هیچ دوره ای اصلاح لیست قبض های آب مشترکان این شرکت باز نمی شود و این دوره به دلیل اشتباه در قرائت کنتور این لیست باز بوده و مشترکانی که دارای چنین مشکلی در روستاهای دو اسب و پایین کوه هستند، اصلاح می شود.
اوجاقلو اظهارکرد: بعد از بررسی قبض های آب روستائیان تعدادی از قبض ها به علت اتشباه قاری و یا نبود مشترکل هنگام قرائت کنتور در منزل این موارد اصلاح و تعدیل شد.
به گزارش ایرنا، تعدادی از مشترکان ساکن در روستاهای دیزج، دواسب، پایین کوه و ولیاران نسبت به مبلغ قابل پرداخت قبض های آب خود طی دوره 14 مهر تا 15 آذر معترض شده بودند.
امروز/ شنبه/ رئیس اداره درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان همراه با خبرنگار ایرنا اقدام به بررسی مشکل قبض آب روستای پایین کوه کرد.
مشترکانی که مشکل قبض آنها بررسی شد هیچگونه شکستگی و خرابی کنتور وجود نداشتند و اشتباه در قرائت کنتور از سوی مامور قرائت بود که روند اصلاح قبض ها ادامه دارد.
7325/8068
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.