به گزارش ایرنا، سخنرانی غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران به مناسبت روز دانشجو که قرار بود 21 آذر در دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شود، پیش از شروع برنامه لغو شد.
سید بیوک موسوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان استقرار مدیریت کنونی در استان زنجان تاکنون حتی یک مورد سخنرانی در این استان لغو نشده است.
وی با بیان اینکه برگزار نشدن برنامه سخنرانی دبیرکل حزب کارگزاران در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ارتباطی به مجموعه مدیریت استان ندارد، اظهار کرد: قبل از موعد برگزاری برنامه سخنرانی، از سوی یک نهاد اطلاعاتی در مرکز، با آقای کرباسچی تماس گرفته و توصیه شده بود که در این برنامه حضور پیدا نکند.
موسوی به سخنرانی فائزه هاشمی در دانشگاه زنجان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: به خانم هاشمی نیز توصیه هایی مبنی بر حضور نیافتن در برنامه سخنرانی از سوی برخی دستگاها در مرکز شده بود ولی ایشان آمد و برنامه سخنرانی هم در دانشگاه زنجان با آرامش برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: اگر آقای کرباسچی هم برای حضور در برنامه سخنرانی به زنجان می آمد، قطع یقین مشکلی از جانب مدیریت استان برای برنامه ایشان پیش نمی آمد.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته ۳۸ نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر کشور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواستار توضیح در مورد علت جلوگیری از برگزاری سخنرانی روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با وجود اعلام برنامه و تجمع دانشجویان برای استماع سخنرانی و حضور سخنرانان شدند.
دبیرکل حزب کارگزاران با انتشار پیامی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و خطاب به انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زنجان نوشت: از لطف شما عزیزان تشکر می‌کنم. بسیار متاسف شدم که توفیق خدمت رسیدن پیدا نکردم و از زحماتی که متحمل شدید پوزش می‌خواهم.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.