سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران واحد گشت پلیس راه در اتوبان زنجان - تبریز به راننده یک دستگاه خودروی سواری چری که با سرعت غیرمجاز در خط جنوبی درحال حرکت بود مشکوک شده و دستور ایست داده و خودرو را متوقف کردند.
وی تصریح کرد: راننده خودروی سواری به فرمان پلیس توجه نکرده و برای فرار از دست قانون بر سرعت خودرو افزود و ماموران نیز پس از تعقیب و گریز، راننده خاطی را به منظور رویت مدارک و اعمال قانون متوقف کردند.
شیرمحمدی افزود: با استعلام صورت گرفته توسط ماموران پلیس راه زنجان - تبریز از سامانه ناجا، خلافی بیش از 40 میلیون ریالی مربوط به این خودروی سواری مشخص شد.
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: راننده خاطی به همراه خودرو به پلیس راه منتقل شد که حین انتقال متهم جهت چشم پوشی و فرار از دست قانون به ماموران مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد به عنوان رشوه پیشنهاد کرد اما ماموران ضمن رد رشوه و تنظیم صورتجلسه، راننده متخلف را به مراجع قضایی معرفی کردند.
شیرمحمدی افزود: رانندگان باید به فرمان پلیس توجه جدی داشته باشند و جرم خود را با فرار و همچنین پیشنهاد رشوه، سنگین تر نکنند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.