علی جوان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران زنجان افزود: دولت در کنار حمایت از عرصه ورزش به سمن ها ( سازمان های مردم نهاد) نیز توجه بیشتری دارد و امکانات خوبی را برای فعالیت جوانان در نظرگرفته است که این جای تقدیر دارد.
وی با تاکید براینکه برای رسیدن به رشد و شکوفایی بهتر و بیشتر باید بر روی جوانان سرمایه گذاری شود، اظهار کرد: نباید از جوانان به عنوان آینده سازان کشور غافل شد و در صورت بی توجهی به مسایل و مشکلات آنان، در آینده متحمل هزینه های زیاد خواهیم شد.
جوان ادامه داد: نباید جوانان محدود شوند و باید فضا را طوری فراهم کرد که آنها مطالبه گر شوند و فرصت آزمایش و خطا را نباید از این قشر گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زمینه برای رشد و شکوفایی ورزش زنجان بیش از پیش فراهم شود، گفت: این اداره کل به دنبال تامین زیرساخت های مناسب و قوی است و برای رسیدن به تعالی در عرصه ورزش قهرمانی باید برنامه ریزی خوب و کارشناسانه داشت.
جوان با تاکید براینکه با تامین زیرساخت ها و برنامه های دقیق و مناسب برای رفع مشکلات، می توان ورزش را سودآور کرد افزود: امروز استان زنجان در عرصه ورزش قهرمانی از تمام استان های همجوار یک سر و گردن بالاتر است و تلاش می شود این روند همچنان تداوم یابد.
وی برای رشد و ترقی ورزش زنجان خواستار همکاری و تعامل هرچه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان و رسانه های گروهی این استان شد و تصریح کرد: رسانه ها یکی از ارکان مهم در فعالیت های حوزه ورزش و جوانان است و از خبرنگاران انتظار می رود در توسعه این 2 بخش، بدون توجه به حاشیه سازی ها، قلم فرسایی کنند.
جوان با بیان اینکه رسانه ها باید واقعیت ها را بازگو کنند افزود: انعکاس نادرست مطالب ارایه شده از سوی برخی افراد از سوی رسانه ها به حتم به ضرر ورزش تمام خواهد شد و اعتماد عمومی به این مقوله مهم و تاثیرگذار را پائین خواهد آورد.
جوان با بیان اینکه برای به سرانجام رساندن پروژه های ورزشی نیمه تمام استان زنجان تلاش وافر می شود اظهار کرد: سال آینده ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز به عملکرد ورزش زنجان در طی هشت ماهه سالجاری اشاره کرد و گفت: زنجان از 14 تا 20 بهمن امسال، برای نخستین بار میزبان مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر خواهد بود.
محمدعلی حمزه لو افزود: قرار است این مسابقات درسالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) واقع در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان و در 2 بخش مردان و زنان برگزار شود و پیش بینی می شود 20 تا 23 کشور خارجی در این رقابت ها حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه این اداره کل از انتقادات و پیشنهادات سازنده در جهت رشد و شکوفایی ورزش زنجان استقبال می کند اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد خواسته یا ناخواسته مطالبی را به صورت رسانه ای بیان می کنند که این زیبنده ورزش استان نیست.
حمزه لو به عملکرد هیات های ورزشی زنجان اشاره کرد و افزود: رابطه و سیستم کاری اداره کل ورزش و جوانان با هیات های ورزشی به صورت نه افقی بلکه به شکل عمودی است و اگر جلساتی با رسانه های گروهی برگزار می شود به حتم باید با هماهنگی اداره کل باشد.
وی با بیان اینکه هیات های ورزشی از اداره کل جدا نیستند و همه هیات ها در مسیر رشد و ارتقا ورزش زنجان تلاش جدی و وافر دارند تصریح کرد: حاشیه سازی ها به ورزش آسیب وارد می کند و به همین خاطر اداره کل برای حفظ و تقویت رشته های ورزشی و ورزشکاران، با هیات های حاشیه ساز براساس قانون و مقررات برخورد خواهد کرد که این برخورد در وهله نخست به صورت تذکر و گوشزد است.
حمزه لو با بیان اینکه مسایل حاشیه ای نباید به رسانه ها کشیده شود، ادامه داد: آبروی افراد برای ما مهم است و هر هیاتی که تخلف کند و به تذکرات داده شده بی توجه باشد در این صورت از طریق وزارتخانه و فدراسیون اقدام لازم صورت خواهد گرفت.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.