حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیج نهال پربرکتی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به یادگار گذاشت و طولی نکشید که این نهال تبدیل به شجره طیبه ‌ای شد که ریشه در اعماق اسلام و انقلاب دارد.
وی اظهار کرد: شاخ و برگ درخت تنومند بسیج نه تنها در داخل کشور بلکه در سرتا سر جهان شکوفه زده و ثمرات آن دل های عطشناک و چشم‌های مضطرب مظلومان تاریخ که عمری در زیر شلاق های استعمار و استثمار زندگی کرده‌ اند را امید بخشیده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: بی ‌شک آغاز انقلاب جهانی اسلام و قیام مظلومان تاریخ وامدار بسیج بوده است و مردان و زنان آزاده با الگوگیری از بسیجیان مخلص و جان برکفی که جز به خدا و یاری دین خدا نمی ‌اندیشند راه جهاد و مبارزه را انتخاب کرده و برآن پافشاری می ‌کنند.
وی افزود: پیروزی و عزت ایران اسلامی امروز مدیون بسیج عمومی و ولایتمداری ملت نجیب ایران است و سربلندی ایران اسلامی در حماسه هشت سال دفاع مقدس به برکت حضور خالصانه و فراگیر بسیج و بسیجیان در عرصه های نبرد بود.
حجت‌الاسلام صفی‌ یاری یادآور شد: اهتزاز افتخارآمیز پرچم اسلام در لبنان، عراق و سایر کشورها و گسترش فرهنگ دینی در جهان منبعث از رویکرد فرهنگی بسیج است.
حجت الاسلام صفی یاری گفت: بدون تردید انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) نیز جز با حضور و یاری بسیجیان علوی و فاطمی محقق نخواهد شد و آنان با اقتدا به امام و مولای خویش ریشه استکبار، استعمار و استثمار را خواهند خشکاند و حکومت عدل جهانی مهدوی را شکل خواهند داد.
به گزارش ایرنا در هفته بسیج امسال، یکهزار و 500 برنامه در قالب 156 عنوان در سطح استان زنجان اجرا شد.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری*** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.