پرویز قزلباش روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به گزارش های دریافتی مبنی بر ساکن بودن یک پیرمرد 80 ساله در روستای چال زنجان و وجود مشکل چشمی (کاتاراکت) برای این فرد، دانشگاه علوم پزشکی استان نیز برای انجام عمل چشم آمادگی خود را اعلام کرده است.
وی اظهار کرد: مشکلی که وجود دارد این است که این فرد همچنان حاضر نیست برای انجام عمل چشم به شهر عزیمت کند و این موضوع انجام این کار خیرخواهانه را با مشکل روبرو می کند.
قزلباش افزود: بر این اساس این واحد دانشگاهی می تواند با اعزام پزشک و متخصص مربوطه به روستای مربوطه ازوضعیت جسمی و بیماری وی آگاهی داشته باشد و اقدامات لارم را انجام دهد.
وی اظهار کرد: این دانشگاه بر حسب فعالیت کاری خود نسبت به این کار مبادرت کرده و هرگز در امور کارهای ارگانهای نهاد تحت پوشش دخالت نمی کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان خاطر نشان کرد: این دانشگاه در صورت شناسایی چنین افرادی نیازمندی از سوی ارگان های متولی و در توان اقدامات درمانی لازم را انجام می دهد.
به گزارش ایرنا، چندی پیش زندگی تنها ساکن روستای چال زنجان از سوی ایرنا مرکز زنجان منتشر شد، وی هم اکنون تحت پوشش کمیته امداد این استان قرار دارد و از خدمات مستمر و کمک معیشت استفاده می کند.
روستای چال در فاصله 50 کیلومتری زنجان واقع شده است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.