دکتر غلامرضا نوروزی روز دوشنبه در مجمع سالانه عمومی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و اعضا مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد افزود: فدراسیون و هیات های پزشکی ورزشی پشتیبان ورزش و سلامت فعالان این عرصه است و تلاش می شود تا ورزشکاران در صورت آسیب دیدگی دغدغه دریافت خدمات پزشکی نداشته باشند.
وی با بیان اینکه به اذعان جامعه ورزش، این فدراسیون در کسب نشان ها و موفقیت ها در میادین ورزشی، نقش بسزایی دارند اظهار کرد: سیاست فدراسیون پزشکی ورزشی بر اصل تمرکز زدایی استوار است و تلاش می کند تا خدمات پزشکی ورزشی به کل کشور گسیل شود.
نوروزی افزود: امید می رود با فراهم شدن ساز و کارها، ورزشکاران دغدغه دریافت خدمات درمانی همچون فیزیوتراپی را نداشته باشند و با فکری راحت به ورزش مورد علاقه خود بپردازند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، فعالیت های هیات پزشکی ورزشی استان زنجان را خوب و مناسب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس گزارشات ارایه شده، می توان گفت که هیات پزشکی ورزشی زنجان متحول شده است که این نشان از کار و تلاش است و امید است این روند با قوت بیشتری ادامه یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: هیات پزشکی ورزشی در رشد و پیشرفت سایر هیات های ورزشی، تاثیرگذار است و در واقع سایر هیات های ورزشی به لحاظ علمی، کیفی و کمی نیاز به عملکرد این هیات دارند.
علی جوان افزود: کار هیات پزشکی ورزشی، خدمات دهی و ساپورت دیگر هیات های ورزشی است و این کار را برای اعضا مجمع سنگین تر کرده و تلاش وافری را می طلبد.
وی اظهار کرد: آموزش های ارایه شده از سوی هیات پزشکی ورزشی، می تواند آسیب ها را به حداقل برساند و در خصوص تغذیه و چگونگی آماده سازی ورزشکاران برای حضور در مسابقات، برنامه های کاملا علمی ارایه دهد.
جوان تصریح کرد: امروزه باشگاه های به دلیل ناآشنایی ورزشکاران با علم تغذیه و آماده سازی، آسیب زا شده اند و این هیات تلاش می کند تا اطلاعات علمی آماده سازی ورزشکاران را به مربیان ارایه دهد تا میزان آسیب دیدگی ها کاهش یابد.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.