علی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی 6 ماهه اول امسال 9 هزار و 814 نفر از بیماران در 2 مرکز درمانی امام حسین و امید ابهر بستری شده اند و بیش از چهار و 500 نفر از بستری شدگان نیز تحت عمل جراحی بزرگ و کوچک قرار گرفته اند.
وی یادآوری کرد: تعداد مراجعین خدمات تشخیصی درمانی سرپایی در کل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان طی مدت یاد شده بیش از 601 هزار نفر بوده است.
محمدی افزود: تعداد موالید در 2 مرکز درمانی امید ابهر و امام حسین (ع) استان نیز طی مدت یاد شده در سال جاری 2 هزار و 861 مورد بود، که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته 4.68 درصد افزایش نشان می دهد.
وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح تکریم سالمندان در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز 71هزار 317 نفر از افراد سالمند به محض مراجعه به این مراکز خارج از نوبت و به صورت ویژه پذیرش و مورد مداوا قرار گرفته اند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی در زنجان با 2 بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر، یک پلی‌کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و 4 درمانگاه سرپایی در شهرستانهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده این تعداد خدمات را بصورت کاملا رایگان به بیمه شدگان سازمان ارائه کرده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیوتراپی کلینیک مهرانه با اداره کل تامین اجتماعی این استان طرف قرارداد هستند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.