به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان به فرا رسیدن هشت آبان سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی اشاره کرد و افزود: نوجوانان سرمایه و مدیران آینده کشور هستند و باید در مناسب ترین بستر تربیت شوند و رشد پیدا کنند.
وی ، حسین فهمیده را الگویی برای تمام جوانان و نوجوانان خواند و یادآورشد: با شهادت حسین فهمیده، علاوه بر آنکه دشمنان انگشت حیرت به دهان گرفتند و دوستان از اوج شجاعت این نوجوان متعجب شدند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمود که این نوجوان رهبر ماست.
حجت الاسلام خاتمی به در پیش رو بودن 13 آبان اشاره و اظهار کرد: بار دیگر برای نشان دادن وحدت و انسجام ملی در مقابل دشمنانی همچون آمریکا در راهپیمایی این روز به شکل گسترده حضور داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان داعش را یکی از بزرگترین توطئه های دولت آمریکا خواند و پیش روی نیروهای مدافع حرم و سربازان عراقی را قابل تقدیر برشمرد.
وی خاطر نشان کرد: دولت آمریکا خود داعش را ایجاد کرد و اسلحه در اختیار نیروهای داعشی قرار داد و امروز دم از مبارزه با تروریسم می زند.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: بارها دشمنی و علت خصومت دولت مستکبر آمریکا با جمهوری اسلامی اثبات شده و امروز تمام جهان به غیر قابل اعتماد بودن این دولت پی برده اند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به سخنان وزیر خارجه آمریکا مبنی بر تلاش برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: 34 سال است که این دولت برای براندازی جمهوری اسلامی می کوشد اما خیال خام و خواب باطلی است که در سر می پروراند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.