به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 19 هزار و 800 نخ سیگار و چهار هزار و 110 بسته تنباکوی خارجی توسط پلیس آگاهی این استان کشف و ضبط شد.
سردار علی آزادی روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار سیگار و تنباکوی خارجی از درون یک دستگاه کامیون در خط شمالی اتوبان زنجان - قزوین به دست آمد و راننده کامیون نیز به عنوان متهم دستگیر شد.
****
کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و توقیف محموله سوخت قاچاق از سوی ماموران پلیس آگاهی زنجان خبر داد و گفت: از این محموله بیش از 25 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.
سرهنگ اسماعیل اسماعیلی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق و حفظ و حراست از سرمایه های ملی ماموران پلیس آگاهی از حمل یک محموله سوخت قاچاق توسط راننده یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مطلع و با رعایت نکات انتظامی و ایمنی و علایم هشدار دهنده این خودور را در اتوبان زنجان - قزوین متوقف و متهم به هویت معلوم دستگیر شد.
وی از عموم مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی برای دستگیری به عمل آید.

*** اجرای طرح پاکسازی و مبارزه با سرقت و دستگیری 15 معتاد و مزاحم خیابانی
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح مبارزه با سرقت و ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح 15 معتاد و مزاحم خیابانی دستگیر شد.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: ماموران انتظامی شهرستان زنجان به منظور تامین نظم و امنیت و مبارزه با سرقت، طرح ویژه مبارزه با سرقت و ارتقا امنیت اجتماعی را در سطح کلانتری های 15 و 11 این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.
وی با اشاره به اینکه معاونت عملیات استان زنجان نیز بر حسن اجرای این طرح نظارت داشت اظهار کرد: توجه به توصیه های پلیس و رعایت موارد حفاظتی و کنترلی در پیشگیری از سرقت بسیار موثر است که افراد باید آن را جدی بگیرند.

**** دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در ابهر
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره در حین سرقت خبر داد و گفت: پس از دریافت خبری مبنی براینکه فرد یا افرادی ترانس جوش و سنگ فرز دینام بالابر های ساختمان های در حال احداث را سرقت می کند، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ برزو مهدیخانی افزود: با انجام تحقیقات و بررسی موضوع و سرنخ های به دست آمده، ماموران کلانتری 12 اثیرالدین ابهر موفق به شناسایی و دستگری یک متهم سابقه دار شدند.
وی اظهار کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 2 فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به دادسرا معرفی شد.

*** دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در زنجان خبر داد و گفت: این سارق پس از دستگیری به 2 فقره سرقت معترف شد.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: در پی وقوع سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان زنجان، تیم ویژه ای از کارکنان پلیس شهرستان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی اظهار کرد: ماموران پس از بررسی مکانی و زمانی سرقت های صورت گرفته موفق شدند در این ارتباط یک متهم به هویت معلوم را شناسایی و در حین سرقت نامبرده را دستگیر کنند.
شیرمحمدی افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به 2 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.