حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس دمای برخی شهرهای این استان از قبیل خرمدره و ماهنشان تا 11درجه سانتیگراد کاهش یافت و هم اکنون دمای هوای شهر زنجان نیز 6 درجه بالای صفر گزارش شده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 6 درجه کاهش نشان می دهد.
وی ، سردترین و گرم ترین شهرهای این استان طی 24 ساعت گذشته را قیدار با سه درجه و گرماب با 24 درجه بالای صفر ذکر کرد.
سلطانی افزود: وضعیت جوی امروز/پنجشنبه/ این استان نیز قسمتی ابری و در برخی مناطق بارش پراکنده باران تا ظهر پیش بینی شده و علاوه بر آن دمای هوا نیز تا صبح /جمعه/ روند کاهشی دارد.
وی تاکید کرد: احتمال سرمازدگی محصولات جالیزی وجود دارد و کشاورزان نسبت به جلوگیری از آسیبهای ناشی از سرمازدگی اقدامات لازم را مورد توجه قرار دهند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: هم اکنون پوشش ابر ،مه آلودگی و به دنبال آن کاهش دید در گردنه های طارم گزارش شده و رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند به این موضوع مهم توجه جدی داشته باشند.
به گفته وی، دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان در طی 24 ساعت گذشته بین 6 و 17 درجه بالای صفر بوده با توجه به گزارش های اولیه بیشترین بارش های ثبت شده از شهرهای خرمدره و قیدار به ترتیب به میزان هفت و 6 میلی متر بوده است.
به گزارش ایرنا ، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.