محمود میرزایی روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: این دوره آموزشی و رتبه بندی که از عصر دوشنبه آغاز شده است تا پایان روز جمعه /31 شهریور جاری/ ادامه خواهد یافت.
وی، زورخانه 'شریعت' واقع در کیلومتر 6 جاده زنجان - میانه را محل برگزاری این دوره آموزشی و رتبه بندی اعلام و اظهار کرد: 26 مرشد در این دوره حضور دارند که بیشتر آنان از شهرستان زنجان هستند.
میرزایی افزود: در پایان از مرشدان شرکت کننده در این دوره، آزمون عملی اخذ و به قبول شدگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.
رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان، تعداد مرشدان فعال این استان را 26 نفر اعلام کرد و گفت: 'سید جلال نزاری و اصغر فغفوری' از مرشدان کهن کسوت این رشته ورزشی هستند.
میرزایی که از مدرسان مربیگری این رشته ورزشی است افزود: در زمان حاضر ورزش زورخانه ای و پهلوانی این استان از وجود 2مربی دارای کارت مربیگری به اسامی 'حمید زمانی و مصطفی کرانی' بهره مند است و تلاش می شود تعداد مربیان به رقم 20تن برسد.
وی اظهارکرد: در زمان حاضر نیز به دنبال اخذ مجوز از فدراسیون ورزش زورخانه ای و پهلوانی هستیم تا نسبت به برگزاری کلاس مربیگری در 6ماهه دوم امسال اقدام شود.
6084/ 6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.