مهدی زمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا کنون و با توجه به پیش بینی ها، بیشترین تعداد دانش آموزان ثبت نام شده این شهرستان در مقطع ابتدایی به تعداد 552 نفر ( 100درصد) به دلیل رشد جمعیتی نظام آموزشی 6-3-3 بوده است.
وی یادآوری کرد: با توجه به برگزاری امتحانات شهریور امسال و نتایج حاصل آن نیز ثبت نام از افراد باقیمانده انجام و هدف گذاری ها نهایی خواهد شد.
زمانی افزود: هم اکنون با اقدامات انجام گرفته و همکاری مدیران مدارس فضای بسیار خوبی برای آماده سازی و استقبال از شکوفه ها و ورود دانش آموزان برای آغاز سال تحصیلی جدید 96-97 فراهم شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه گفت: بر این اساس 69 مدرسه شامل 44 مدرسه در مقطع ابتدایی، 19 مدرسه در مقطع متوسطه اول و 6 مدرسه دیگر نیز در مقاطع متوسطه دوم و کار و دانش آماده سازی شده است.
زمانی افزود: 100 درصد دانش آموزان 6 تا 10 ساله این شهرستان تحت پوشش تحصیلی قرار دارند و می توان گفت، بازمانده از تحصیل در این رده سنی وجود ندارد.
وی بیان کرد: این اداره کل 502 نیروی انسانی اعم از کادر آموزشی و معلم دارد که همزمان با آغاز بازگشایی مدارس نسبت به ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان مبادرت خواهند کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه ادامه داد: برخی مدارس این شهرستان فرسوده است.
به گفته وی، همزمان با بازگشایی مدارس مراسم غنچه ها و شکوفه ها 29 شهریور به صورت نمادین در یکی از مدرسه ها و و در دیگر مدارس و زنگ مهر و مقاومت نیز به صورت متمرکز در یکی از مدارس منتخب و تمامی مدارس این شهرستان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان سلطانیه با 2 بخش و 30 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری مرکز استان زنجان قرار دارد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.