معراج کرمی روز سه شنبه در این باره در جمع خبرنگاران افزود: نمایش 'گور به گور' به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی حمیدرضا رزاقی، نمایش 'برخورد نزدیک از نوع سوم' به نویسندگی و کارگردانی سجاد انصاری، نمایش 'تجربه‌های اخیر' به نویسندگی امیررضا کوهستانی و کارگردانی مهشید ابراهیم‌خانی، نمایش 'بچه آدم بدو' به نویسندگی علی عابدی و کارگردانی علی عباسی، نمایش 'کافه سایه' به نویسندگی ابراهیم عادل‌نیا و کارگردانی علی امین‌زاده از شهرستان زنجان برای اجرا در مرحله نهایی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان انتخاب شدند.
وی ادامه داد: نمایش 'قفل' به نویسندگی و کارگردانی هادی رفیعی از شهرستان خدابنده، نمایش 'نرگس' به نویسندگی و کارگردانی حسین جزجوادی از شهرستان ابهر، نمایش 'زیر زمین' به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی ناهید پیوندی از شهرستان خرمدره و نمایش 'کلکسیون' به نویسندگی ساناز اسدی و کارگردانی محمدرضا حسینی از شهرستان طارم جواز حضور در مرحله نهایی جشنواره تئاتر استان را کسب کردند.
وی سطح اجراهای این دوره جشنواره را بالاتر از سال‌ گذشته عنوان کرد و افزود: از میان ٢٠ نمایش اعلام شده برای بازبینی، سه نمایش از حضور در مرحله بازبینی انصراف دادند.
به گزارش ایرنا، حمیدرضا قزلباش، پیمان کریمی و معراج کرمی اعضای هیأت بازبین بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان بودند.
جشنواره تئاتر استان از بیستم تا بیست و سوم شهریورماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ترکیب هیأت داوران بیست و نهمین جشنواره تئاتر این استان و نیز جدول زمان‌بندی اجرای این نمایش‌ها به زودی اعلام می‌شود.
/60857312
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.