به گزارش ایرنا، حجت الاسلام خلیل ربیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر هیدج، خاطرنشان کرد: قوای سه گانه باید با توجه به بیانات مقام معظم رهبری اقتدار کشور و واکنش مناسب را در زمینه نقض آشکار برجام نشان دهند.
وی با اشاره به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به نماز گزاران مسجدالاقصی، اظهار کرد: هتک حرمت آشکار و اعلان جنگ اسرائیل به جهان اسلام به لطف الهی با عکس العمل مناسب روحانیان جهان اسلام مواجه شد که موجب عقب نشینی رژیم صهیونیستی شد.
وی با اشاره به غده سرطانی اسرائیل، گفت: اگر رژیم غاصب صهیونیستی پا بگیرد، دامنه تجاوزات محدود به فلسطین و کشورهای اطراف آن نخواهد بود و دامنه تجاوز آن بسیار بالا خواهد بود.
حجت الاسلام ربیعی با اشاره به اقدام هوشمندانه فرماندهان سپاه با رئیس جمهوری، تصریح کرد: به تازگی برخی نادانان و دشمنان انقلاب علیه این نهاد مقدس خیز برداشتند و همه قوا و دولت باید سپاه را که فرزند صالح انقلاب، پاسدار آن و فدایی ملت است قدر بدانند.
وی ابراز کرد: شهر هیدج با بیش از 160 واحد تولید کفش قطب تولید کفش در کشور است و در کشاورزی نیز این منطقه موفقیت هایی کسب کرده است و در این منطقه سرمایه و امکانات کافی وجود دارد و فقط مسئولان باید موانع را رفع کنند تا مشکل بیکاری منطقه رفع شود.
8068/7324
خبرنگار: اکرم بیات** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.