علی محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه متخصصان نیز مجاز به ویزیت هشت بیمار در ساعت هستند ، افزود: پزشکان عمومی و متخصصان مشغول به کار در مراکز درمانی تحت پوشش این سازمان با توجه به معیارهای تعریف شده به ویزیت بیماران اقدام می کنند.
وی اظهار کرد: در زمانی مانند فصل پاییز بیماری های فصلی و یا در تابستان که بیماری های گوارشی شیوع بیشتری می یابد ، شمار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی افزایش می یابد و امکان افزایش ویزیت بیماران وجود دارد.
محمدی افزود: در صورت ویزیت بیماران بیش از حد تعریف شده پزشک مبلغ بیشتری را دریافت نخواهد کرد و علاوه بر آن در صورت ثبت و گزارشی در مورد برخوردهای نامناسب موارد به دقت رصد، برسی و سپس تذکر داده می شود.
وی بیان کرد: شاید مهمترین مشکلی که در این استان وجود دارد ،جذب متخصص در برخی رشته هاست چرا که توزیع پزشکان در اختیار وزارت بهداشت است و تامین اجتماعی استان هفت مرکز درمانی ملکی دارد که 2 مرکز آن بیمار ستان است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: موضوع مهمی که وجود دارد این است که تامین اجتماعی فقط یک متخصص رادیولوژی دارد ، با وجود کارهای انجام گرفته کمبود متخصص در برخی رشته ها برطرف شده اما در خصوص پزشک متخصص مربوط به رادیولوزی کمبودهایی دارد.
وی خاطر نشان کرد: مراکز تامین اجتماعی این استان تلاش دارد خدمات مناسب را به گروههای هدف ارائه کند و در این ارتباط ارتقای کمی و کیفی آن نیز مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان ، ابهر ، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
228 پزشک عمومی و متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه ، 16 درمانگاه ، 14 بیمارستان و کلینیک ، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن ، پزشکی هسته ای ، رادیوتراپی کلینیک مهرانه با اداره کل تامین اجتماعی این استان طرف قرارداد هستند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.