پوریا قلیچ خانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز امیدواری به اینکه آثار به نمایش گذاشته شده مورد توجه عموم علاقه مندان به طبیعت قرار گیرد افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی مدرسه طبیعت و نشان دادن تلاش و فعالیت کودکان در این مدارس، دایر می شود.
وی اظهار کرد: نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت تاکنون به ترتیب در استان های مازندران، تهران، همدان، گلستان، فارس، یزد، گیلان، قزوین، دایر شده است.
عکاس رسمی مدارس طبیعت در ایران، مدت برگزاری این نمایشگاه در تهران را یک هفته و هفت استان دیگر را نیز سه روز عنوان کرد و گفت: دهمین دوره این نمایشگاه نیز هفته آینده در استان مرکزی (اراک) برپا خواهد شد.
قلیچ خانی افزود: نهمین دوره این نمایشگاه نیز شنبه /17 تیر/ با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، فرماندار و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان گشایش یافت و 50 تابلو عکس با موضوعات کودک و طبیعت در موزه کارخانه کبریت زنجان در معرض دید عموم علاقه مندان به طبیعت قرار گرفت.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه با حمایت و همت دفتر مشارکتهای مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری انجمن توان افزایان زندگی سبز زنجان، اداره کل محیط زیست استان زنجان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان برپا شده است و تا پایان امروز /دوشنبه/ از ساعت 16 تا 21 به منظور بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.
قلیچ خانی افزود: بازدید از نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت برای عموم رایگان است و استقبال علاقه مندان طی 2 روز برپایی این نمایشگاه خوب و مناسب بود.
6084/ 6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.