حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: حضرت امام خمینی در پیام خود (ره) پیرامون نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان، تاکید کردند که در این روز باید همه مسلمانان جهان طی مراسمی همبستگی بین المللی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
وی با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت و انسجام در جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: هر نغمه و صدایی و هر قلم و قدمی که بخواهد با ایجاد شکاف و تردید، این مناسبت را کمرنگ کند، خلاف مصلحت اسلام و مسلمانان و خلاف منافع انقلاب اسلامی و نظر امام(ره) و رهبری قدم برداشته است.
حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه روز قدس مظهر ایستادگی، مقاومت همیشگی و مبارزه مستمر مستضعفین با مستکبرین است، اظهار کرد: ما همچنان باید خط مقاومت را که ملهم از روز قدس است در جوامع اسلامی زنده نگه داریم.
وی با بیان اینکه مقاومت، خط اصیل اسلام و انقلاب اسلامی و امام(ره) و رهبری است، افزود: این خط نباید به هیچ وجه تضعیف و کمرنگ شود و یا به حاشیه برود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امروز به طور مشخص اسلام در معرض تهدید و تهاجم است و استکبار جهانی علیه اسلام مشغول توطئه ورزی است، بنابراین حضور در راهپیمایی قدس، یک حضور تکلیفی، اسلامی و انقلابی است.
وی ضمن دعوت از مردم استان زنجان برای حضور هر چه با شکوه تر در راهپیمایی روز قدس امسال، خاطرنشان کرد: به حمدالله مردم ایران همواره در سال های گذشته با شکوه تمام در این راهپیمایی حضور داشتند و امسال هم با توجه به شرایط بین المللی و شرایط منطقه ای به طور قطع این حضور حماسی از گذشته خواهد بود.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.