به گزارش خبرآنلاین ، یحیی رحمتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان، با بیان اینکه طرح تابستانی خدمات سفر سال 96 از ابتدای تیرماه آغاز می شود، اظهار کرد: برنامه‌ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر برای اجرای این طرح آغاز شده و هماهنگی لازم در این راستا انجام می شود.
وی با بیان اینکه استان زنجان در سال های اخیر، اغلب به عنوان یکی از مقاصد گردشگران انتخاب شده است، افزود: با توجه به میزان اقامت و تکمیل ظرفیت های اقامتی استان در زمان پیک مسافر و مشکلاتی که در ارائه فضاهای اقامتی وجود داشت، مشخص شد که استان تبدیل به مقصد گردشگری شده است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به آغاز طرح تابستانی خدمات سفر، تاکید کرد: در این طرح تابستانی، بر ارائه خدمات شایسته به مسافران و نظارت موثر بر تاسیسات و موسسات ارائه دهنده خدمات گردشگری تاکید شده است.
وی با بیان اینکه تهیه و تدوین برنامه های فرهنگی وا جتماعی از رئوس مهم برنامه های طرح تابستانی خدمات سفر استان به شمار می آید، افزود: برنامه های فرهنگی و اجتماعی به صورت شهرستانی و استانی برنامه ریزی شده و تورهای استان گردی نیز در کنار آن در نظر گرفته شده است.
رحمتی از همه اعضای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان خواست در تابستان امسال خدمات متنوع و متفاوتی به مسافران ارائه دهند و وظایف نظارتی خود را تقویت کنند تا مسافران از حضور در استان رضایت کامل داشته باشند.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه رویکردهای اصلی و محوری استان، نیازمند مشارکت تمامی دستگاه های عضو ستاد است، افزود: تمامی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر باید نسبت به انجام وظایف محوله اهتمام جدی داشته باشند.
وی استان زنجان را در رسیدگی به شکایات واصله موفق ارزیابی نمود و تاکید کرد: سامانه 09629 جهت رسیدگی به شکایات و انتقادات و پیشنهاد پیش بینی شده و نظارت لازم در خصوص عملکرد تاسیسات و موسسات گردشگری به شکل جدی صورت می گیرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 679840
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.