مسعود علیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا فزود: بازرسی هوشمند از کارگاه های فعال این استان طی قراردادی بین سازمان تامین اجتماعی با اداره‌کل پست این استان انجام می‌شود.
وی اظهار کرد: بر این اساس بوسیله جی‌ پی‌اس و نرم‌افزاری که از طریق تبلت در اختیار بازرسان سازمان تامین اجتماعی قرار داده می‌شود، تمامی کارگاه‌ها بصورت هوشمند مورد بازرسی قرار می‌گیرد که یکی از مزایای این برنامه پایش لیست بیمه‌ای کارگران مشغول بکار است.
علیاری خاطرنشان کرد: بر این اساس این برنامه به صورت آزمایشی در تعدادی از شبعات استان تهران اجرا شده که درصد خطا و اشتباه صفر بوده بود و گسترش آن در دیگر مناطق نتایج بهتری بدنبال دارد.
وی ادامه داد: این استان یکی از شعبات خود واقع در شهرستات خرمدره را برای اجرای این برنامه اعلام کرده که طبق برنامه زمان بندی شده اجرا خواهد شد که در صورت موفیت آمیز بودن در سطح استان اجرایی خواهد شد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان نیز ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پرونده بیمه شدگان تامین اجتماعی این استان برای 530 هزار نفر جمعیت تحت پوشش آن، الکترونیکی می شود.
وی خاطر نشان کرد: مراحل اجرایی این برنامه با بستر سازی لازم از اواخر سال گذشته آغاز شده که امسال در سطح گسترده ای انجام می شود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 530 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند، 175هزار نفر بیمه شده اصلی هستند و سه هزار و 200 نفر نیز مقرری بیکاری دریافت می کنند.
اداره کل تامین اجتماعی زنجان از طریق 14 شعبه دائمی و کارگزاری در سطح این استان به گروه های هدف خدمات ارائه می می دهد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.