مرتضی مقدمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از برآورد افزایش حدود 15 درصدی اعتبار کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در سال جاری خبر داد و افزود: سال گذشته پنج میلیارد ریال برای فعالیت کانون های فرهنگی و هنری در استان اختصاص یافت.
وی به فعالیت 50 کتابخانه مخزن دار در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اشاره کرد و ادامه داد: همه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان مجهز به کتابخانه هستند ولی در کانون هایی که دارای فضای استاندارد، سالن مطالعه و میزان کتاب و مخاطب قابل توجه هستند، کتابخانه های مخزن دار خدمات ویژه ای را به مراجعان ارائه می دهند.
مقدمی از فعالیت 18 باب کانون فرهنگی و هنری تخصصی در سطح استان خبر داد و گفت: این کانون ها به واسطه فعالیت های شاخصی که در برخی رشته ها داشتند در زمینه هایی همچون آی تی، قرآن، نماز، مهدویت، آواها و نغمه ها، ایثار و شهادت و عفاف و حجاب به صورت تخصصی فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 17 هزار نفر در استان مخاطب برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد بودند، افزود: برای تابستان امسال نیز برنامه های متعددی در قالب 270 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت با 800 مربی، در کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای مخاطبان تدارک دیده شده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.