کاظم خرازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رویکرد قابل توجهی است که رئیس جمهوری دولت دوازدهم از همان ابتدا اعلام کرد که دولت جدید، دولتی کارآمدتر و کم اشتباه تر خواهد بود و گوش شنواتری برای توجه به درخواست های مردم خواهد داشت.
وی یادآورشد: به حتم توجه به شایسته سالاری، در صورت تحقق، می تواند اشتباهات دولت را که در گذشته وجود داشت، اصلاح کند.
خرازی اظهار کرد: رعایت قانون و حفظ منافع ملی هم انتظاری است که مردم از دولت دوازدهم دارند.
رییس شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان استان زنجان گفت: مبارزه با فساد و رانت، هم باید در دستور کارهای اولویت دار دولت دوازدهم باشد.
وی یکی از مهمترین مطالبات مردم را ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: حل مشکل بیکاری، اشتغالزایی و کاهش شکاف طبقاتی از جمله مسائلی است که دولت باید اقدامات بسیاری در رابطه با آنها انجام دهم و در این خصوص وظیفه سنگینی بر دوش دارد.
خرازی بر لزوم توجه به مقوله عدالت در بخش های مختلف جامعه تاکید و اضافه کرد: دولت دوازدهم باید با توان و قدرت بیشتری بحث رونق اقتصادی، اشتغال و خروج از رکود بخش های گوناگون را مد نظر قرار دهد.
رییس شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان استان زنجان گفت: تکیه دولت یازدهم بیشتر بر کنترل تورم بود و اقدامات موثری در این زمینه انجام داد اما در سایر بخش ها اشکالاتی وجود داشت که باید در دولت جدید مرتفع شود.
3001
تهیه و انتشار: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.