علی محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طرح کارورزی به مدت یک تا 2 سال برای دانشجویان و فارغ التحصیلان اجرا می شود.
وی اظهار کرد: این طرح با همکاری وزارت کار و در اردیبهشت ماه اجرا شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه پیام نور زنجان هشت هزار دانشجو، همچنین 9 مرکز و واحد دانشگاهی دارد، گفت: اولویت اصلی دولت در این دانشگاه ارتقای کیفیت و توسعه تحصیلات تکمیلی در استان است.
محمدی با تاکید بر لزوم ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی در شهرهای ابهر، قیدار و زنجان، تصریح کرد: تلاش داریم تا با تامین شرایط، رشته های مورد تایید وزارت علوم را در استان ایجاد کنیم.
وی اظهار کرد: یکی از کارهای خوب دولت تدبیر و امید در راستای ارتباط بین صنعت و دانشگاه راه اندازی مراکز رشد و کارآفرینی و تاسیس شرکت های دانش بنیان در داخل دانشگاه ها بوده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان خاطرنشان کرد: گسترش این ارتباط در آینده باعث خواهد شد تا روند تامین اشتغال افراد تحصیلکرده سرعت و بیکاری در این قشر کاهش چشمگیری یابد.
محمدی یادآور شد: ساماندهی رشته ها و دانشگاه ها در سطح وزارت علوم و توسعه فعالیت های ورزشی می تواند در ایجاد نشاط فضای دانشگاه تاثیر بسزایی داشته باشد.
به گزارش ایرنا، دانشگاه پیام نور زنجان با 64 نفر هیات علمی، هشت هزار نفر دانشجو و 9 مرکز و واحد دانشگاهی دارد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.